Hubnuti a diety: Hubnutí a cvičení

Hubnutí a cvičení musí jít společnou cestou, abyste dosáhli zaručených výsledků. Kdo chce zhubnout bez cvičení, bude mít daleko těžší práci než s pohybem. Proč je cvičení důležité? Svaly totiž spotřebovávají energii z tuků, tím pádem vám svalová hmota rychleji spaluje tělní tuk. V případě hubnutí je potřeba vybrat správnou fyzickou aktivitu, abyste skutečně mířili ke štíhlé postavě.

Během cvičení se můžete setkat s aerobními aktivitami a nearobními. Mezi neaerobní se řadí posilování a silové sporty. Aerobní cvičení zahrnuje vytrvalostní sporty (jízda na kole, rotoped, brusle atd.). Při hubnutí potřebujete oba druhy aktivit. Hned v začátku cvičení na hubnutí si musíte stanovit vhodnou intenzitu cvičení a zátěž na tělo. Jestliže se vám nějaký pohyb nezamlouvá, vyberte si jiný, který vás bude bavit. Cvičit začněte pozvolna, pohybová intenzita by se měla navyšovat postupně. Správnou intenzitu cvičení zjistíte díky tepové frekvenci. Maximum tepové frekvence by mělo být 220 – váš věk. Formu cvičení vybírejte i s ohledem na váš věk a zdravotní stav – nemá smysl riskovat zdraví.

Pravidelným cvičením ke zhubnutí

Při pravidelném cvičení k podpoře hubnutí se často jedinci setkávají s tím, že se váha zastaví, nebo dokonce stoupne. Určitě se nevzdávejte a nepřestávejte, zaměřte se na úpravu cvičebního postupu i na výživu a vše půjde znovu snadno. V případě, že si nevíte rady, neváhejte se obrátit na odborníky. Navíc si přeměřte své proporce, zda jste na tom s centimetry lépe, protože svaly váží více než tuk, váha vás může zbytečně zaskočit.

Pamatujte, že k získání vysněné postavy nestačí jenom hodiny cvičení, ale i dostatek potřebných živin pro váš organismus. Ten nesmí v žádném případě hladovět, protože si hlad pamatuje a při první příležitosti si uloží tuk do zásoby na horší časy – na dobu, kdy tělu zapomenete přisunout dostatek jídla a dietní stravování.

Hubnutí a cvičení

skeeze / Pixabay


Reklamní blok
Nákup pro zdraví